Urlop-przymus minie wnet.
Ty opanuj w nim eRZet!
Szanowni Rodzice, Nauczyciele, Terapeuci,
w związku z obecną sytuacją (zamknięte szkoły) i zaleceniami MEN, aby wykorzystać bieżący czas na powtórki i doskonalenie umiejętności, przygotowaliśmy dla Państwa bardzo bogaty materiał, na który w szkole prawie nigdy nie ma czasu, a jest wymagany w ramach podstawy programowej. Udostępniamy spory fragment naszego bestsellera, programu:
mTalent Ortografia – seria programów multimedialnych kształcących świadomość ortograficzną i poprawną pisownię.
Informacje o produkcie na mTalent.pl.
Udostępniamy dzieciom cały blok poświęcony pisowni RZ, czyli ponad 140 pełnowartościowych ekranów, ćwiczeń interaktywnych oraz kart pracy do wydruku. Jeśli posiedzimy w domu tylko dwa tygodnie – daje nam to po 10 fajnych zadań na każdy dzień. A jeśli przyjdzie nam posiedzieć dłużej… to wtedy pomyślimy.
Bez szukania w internecie, sprawdzone, skuteczne, działające na większości urządzeń (np. by dzieci mogły pracować konstruktywnie na jakimś urządzeniu mobilnym i nie musiały zajmować laptopów potrzebnych Wam do pracy zdalnej). ;)
mTalent Ortografia to:
- najnowszy i najobszerniejszy interaktywny produkt do nauki ortografii na rynku, a blok RZ to tylko jeden z jego działów,
- nieszablonowe podejście do ćwiczeń kształcących świadomość ortograficzną i praktyczne zastosowanie ortografii,
- produkt współtworzony przez Renatę Czabaj – wieloletnią przewodniczącą Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Dysleksji,
- idealne narzędzia do wykorzystania na lekcjach mających na celu kształtowanie nawyków ortograficznych, a także na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i dydaktyczno-wyrównawczych, a więc idealne narzędzie dla dzieci i terapeutów, których dopadła przymusowa przerwa w terapii,
- materiał z kilkustopniowym systemem motywacyjnym,
- produkt zgodny z wytycznymi dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Dlaczego mTalent Ortografia jest propozycją inną niż reszta ortograficznych propozycji na rynku?
- jest nie tylko narzędziem do sprawdzania znajomości ortografii, a przede wszystkim rzeczywistą pomocą w nabywaniu umiejętności ortograficznych i kształtowaniu tzw. wrażliwości ortograficznej,
- na program składa się obszerny materiał odpowiadający każdej regule ortograficznej wyższego i niższego rzędu (np. wpierw omawiane są szczegółowe zastosowania U otwartego, zanim pojawia się ogólne różnicowanie U otwarte i Ó zamknięte),
- przedstawia zasadę podwójnego kodowania, która polega na skojarzeniu trudnych wyrazów z ich graficznym przedstawieniem (mówiąc inaczej: jest pięknie i sprytnie ilustrowany),
- nauka opiera się na pracy na wyrazach, a nie tylko na „pustych miejscach do uzupełnienia” – w ten sposób lepiej kształtowane są nawyki ortograficzne,
- w programie przedstawione są również autorskie, mniej oficjalne, ale za to dużo łatwiejsze do zapamiętania sposoby przedstawiające zasady ortograficzne,
- ponieważ rymy ułatwiają opanowanie reguł ortograficznych, to dla każdej reguły, a także podreguły, w programie przedstawiona została wyliczanka ortograficzna ze starannie dobranymi wyrazami, szczególnie tymi trudnymi ortograficznie.